Aforti będzie sponsorem strategicznym Lecha Poznań w latach 2017-2020. Kolejorz oprócz nowego dobrodzieja finansowego przedstawił również w poniedziałek komplet strojów, w których podopieczni Nenada Bjelicy będą występować w najbliższym sezonie.
Tak w zasadzie Aforti nie jest nowym graczem na pokładzie zwanym Lech Poznań. Przy Bułgarskiej ten sponsor obecny jest już od roku, kiedy to pojawił się na spodenkach poznańskiego klubu. Teraz loga obu firm zamienią się miejscami - to przedsiębiorstwo z branży finansowej trafił na przód koszulek, z kolei bukmacher odziedziczy po nowym sponsorze strategicznym miejsce na spodenkach.
Z nowej umowy zadowolone są tak naprawdę obie strony. Dla Aforti Lech jest szansą do większego rozreklamowania. Choć firma ma kilkanaście tysięcy klientów, to tak naprawdę do zeszłego roku była dla typowego Kowalskiego zupełnie anonimowa. Zresztą nie jest to STS, powiedzmy sobie szczerze - na Twitterze nieco ponad 30 obserwujących, z kolei na Facebooku 255 polubień.
Prezes Aforti Holding na konferencji prasowej okazał się dużym fanatykiem Lecha Poznań. Choć na co dzień mieszka on w Warszawie, w przeszłości będąc studentem Uniwersytetu Ekonomicznego (wówczas jeszcze Akademii Ekonomicznej) często bywał na Bułgarskiej, zdarzało mu się też pojawiać na spotkaniach wyjazdowych.
Nowy sponsor strategiczny zamierza aktywnie uczestniczyć w życiu klubu. Choć z wiadomych przyczyn nie będzie miał takiego pola do popisu jak STS, nie zamierza się wszystkiemu biernie przyglądać. Już teraz Aforti przekazało kibicom ogromną koszulkę, która może posłużyć jako sektorówka podczas najbliższych spotkań Kolejorza. Klaudiusz Sytek podkreślił też znaczenie opraw na stadionie, przy których jego firma również ma zamiar pomóc. To ważne, bowiem w minionym sezonie mieliśmy ich przy Bułgarskiej jak na lekarstwo.
Lech na poniedziałkowej konferencji prasowej przedstawił też trykoty, w których piłkarze Dumy Wielkopolski będą występować w sezonie 2017/2018. Pierwszy komplet to niebieska koszulka z granatowymi rękawkami i białymi spodenkami. W podobnych strojach reprezentacja Francji grała podczas Euro 2016. Wyjazdowe zestawy składają się z białej koszulki z niebieskim kołnierzykiem oraz pasem w tym samym kolorze i zdaniem wielu kibiców... jest znacznie bardziej udany niż komplet domowy. Bramkarze zagrają natomiast woczojebnych jaskrawych barwach. Stroje piłkarzy z pola są już dostępne w sklepie Lecha w cenie 219,90 (domowe) oraz 199,90 złotych (wyjazdowe).
Trzeba przyznać, że Lech Poznań na samym początku sezonu 2017/2018 wygląda więcej niż rewelacyjnie. Nowy sponsor, rekordowa umowa za reklamę na koszulkach, a do tego same trykoty, które wyglądają całkiem ładnie. Jeśli to wszystko uda się przekuć na solidną grę przez cały rok, to będzie dla nas wszystkich przepiękny sezon.
Autor: Piotr Przyborowski | @P_Przyborowski | piotrek.przyborowski@gmail.com | foto: Piotr Przyborowski / aosporcie.pl
- Lech Poznań bardzo dynamicznie się rozwija. Podpisanie dzisiaj umowy z Aforti Holding jest dla nas właśnie potwierdzeniem tego. To też dla nas ukoronowanie naszej dotychczasowej, bardzo owocnej współpracy - Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań
Z nowej umowy zadowolone są tak naprawdę obie strony. Dla Aforti Lech jest szansą do większego rozreklamowania. Choć firma ma kilkanaście tysięcy klientów, to tak naprawdę do zeszłego roku była dla typowego Kowalskiego zupełnie anonimowa. Zresztą nie jest to STS, powiedzmy sobie szczerze - na Twitterze nieco ponad 30 obserwujących, z kolei na Facebooku 255 polubień.
- Współpracujemy z Lechem Poznań od zeszłego roku. Wtedy byliśmy sponsorem premium, ale już wtedy sygnalizowaliśmy, że jesteśmy gotowi rozszerzyć tę współpracę. Przez ten rok lepiej poznaliśmy Lecha i kiedy okazało się, że możemy zasiąść do stołu, by negocjować, po prostu zaczęliśmy rozmawiać - Klaudiusz Sytek, prezes Aforti Holding.
Prezes Aforti Holding na konferencji prasowej okazał się dużym fanatykiem Lecha Poznań. Choć na co dzień mieszka on w Warszawie, w przeszłości będąc studentem Uniwersytetu Ekonomicznego (wówczas jeszcze Akademii Ekonomicznej) często bywał na Bułgarskiej, zdarzało mu się też pojawiać na spotkaniach wyjazdowych.
- Za Lechem przejechałem wiele kilometrów, udało mi się pojechać za nim do kilkunastu krajów. Myślę też, że zwiedziłem większość polskich stadionów. Pamiętam, jak jeszcze w czasach studenckich na okrzyk hop wszyscy biegliśmy i skakaliśmy przez płot, by dostać się na stadion - wspomina
Nowy sponsor strategiczny zamierza aktywnie uczestniczyć w życiu klubu. Choć z wiadomych przyczyn nie będzie miał takiego pola do popisu jak STS, nie zamierza się wszystkiemu biernie przyglądać. Już teraz Aforti przekazało kibicom ogromną koszulkę, która może posłużyć jako sektorówka podczas najbliższych spotkań Kolejorza. Klaudiusz Sytek podkreślił też znaczenie opraw na stadionie, przy których jego firma również ma zamiar pomóc. To ważne, bowiem w minionym sezonie mieliśmy ich przy Bułgarskiej jak na lekarstwo.
Lech na poniedziałkowej konferencji prasowej przedstawił też trykoty, w których piłkarze Dumy Wielkopolski będą występować w sezonie 2017/2018. Pierwszy komplet to niebieska koszulka z granatowymi rękawkami i białymi spodenkami. W podobnych strojach reprezentacja Francji grała podczas Euro 2016. Wyjazdowe zestawy składają się z białej koszulki z niebieskim kołnierzykiem oraz pasem w tym samym kolorze i zdaniem wielu kibiców... jest znacznie bardziej udany niż komplet domowy. Bramkarze zagrają natomiast w
Trzeba przyznać, że Lech Poznań na samym początku sezonu 2017/2018 wygląda więcej niż rewelacyjnie. Nowy sponsor, rekordowa umowa za reklamę na koszulkach, a do tego same trykoty, które wyglądają całkiem ładnie. Jeśli to wszystko uda się przekuć na solidną grę przez cały rok, to będzie dla nas wszystkich przepiękny sezon.
Autor: Piotr Przyborowski | @P_Przyborowski | piotrek.przyborowski@gmail.com | foto: Piotr Przyborowski / aosporcie.pl
0 komentarze:
Prześlij komentarz